Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kynolog?

Od: legenda* odpovědí: 7 změna:

Prvním rokem studuju OA, ale více mě láká nějaká práce se zvířaty.

Chtěla jsem se zeptat, jestli by jste nevěděli o nějakých povolení? Třeba kynolog, je na toto povolání nějaká škola.

Bavilo by mě pracovat se psy, hlavně se psy.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

martinaa*
hodnocení

2x

Jsou školy, jak střední, tak i vysoké. Ovšem OA je těžce mimo tyto obory... a nejsem si jistá, zda by Vás připravila na genetiku, zoologii a podobné předměty, které se na VŠ vyučují...

Zde jsou školy popsány

svetpejsku.cz/...

hodnocení

1x

Jaká práce, po vystudování takové školy by vás měla živit? Kdo by byl vašim zaměstnavatelem? Kdo by vás a za co měl platit? *hej*Odpovězte si na tyto otázky a zjistíte, že na takovou práci moc zaměstnavatelů není. I policisté, kteří jsou psovody, dělají jinou práci a se psem vyrážejí, když je potřeba. Není taková práce, tedy není ani taková škola, která by připravovala čistě kynology. *palec*Kdysi dávno chtěli celníci ode mně koupit Endyho, kníračka se zkouškama, že by ho používali i u soudu a na policii, kde mají schované pachové konzervy. To by se líbilo i mně, ale mě odmítli, že mám víc jak 30 let a jsem už pro ně stará. Samotného Endyho bych nikdy nedala. Buď oba nebo nikdo! A tak jsme spolu neudělali štěstí :Dlegenda, udělej si střední školu a pak vysokou a pak se věnuj chovu psů. Pořiď si zajímavou rasu a chovnou stanici.

Dostala jsem fotku několik hodin starých štěňátek brabantíků. Pokusím se ji přiložit. Každému vyloudí úsměv na tváři, možná se i ty usměješ. Normálně ufounci,že?

doplněno 02.05.12 11:53:

Tak ještě jednou

Kynolog?

Teda babičko, tohle je ale nádherné májové nadělení. *palec**slunce*

repkin*
hodnocení

0x